Tuesday 27 January 2009

Another nagging


Ari ni memang letih la bebenor tp best sbb dpt balek awal sket dr training. Sedar x sedar, lagi 5 bulan exam. Tadi ada called kawan, die ambik jurusan script writing, wow, best tuh, bakal jadik penulis skrip la eh.

Anyway, my day today was hectic and went quite bad when a woman threatened to kill herself. Pendek kata aku dgn Gp tutor aku kene gik lawat die and sort out. Yang paling penting kene make sure die selamat dan x bunuh diri.

Terasa bahaya jugak tadik, dah la Gp tutor aku perempuan, so aku yang kene make sure die selamat dan pastikan Gp tutor aku tak di cederakan. Alhamdulillah takde apa yg berlaku.

Another different story now. Lately aku banyak kene tuduh macam2 oleh pihak2 tertentu, salah satunya ckp aku ni perampas kekasihlah, perosak rumah tangga lah, macam2 lagi.

Aku serik, serius aku serik, aku dah tak nk percaya sgt2 dah kat ramai org. Even kalo kawan yg plg rapat dgn aku buleh buat aku macam2, apatah lagi, kenalan2 aku kan?

Aku harap Allah balas balek apa yg aku kena dekat org2 yg buat macam2 kat aku nih. Salah satunya aku disembur tetiba je kat ym cakap aku dlm diam mengacau org yang kenalan aku ni inginkan. Aiseh, aku rasa, aku x de la murah nk rampas si dia yg that person nak kan.
Lagi pon, aku di kurniakan akal yang buleh bezakan yang Haq dan yang Batil..

Sigh...manusia memang ada bermacam2 ragam dan selalunya suka mengambil kesempatan apatah lagi memburuk2kan org laen. Biarlah Allah balasnya kan?

p/s: Esok kene bgn awal, gik GP...isk2
And below is my video playing a keyboard!


2 comments:

since1990 said...

are u talking bout me??huk3

ermmm..pasal tuduhan tu,think positive..ko kena piki yg ko tu hot mcm aku..sbb tu owg tuduh kau..okay???start skunk, kita same2 jd perasan k..hahahaa...

Anonymous said...

lgu nubhan ye?
c0mel3.
i lke~

psl tdoh2 tuh,
d0rg jelez...
datz why dorg cri psl.